page_banner

Aghjunghjite e mani è stà inseme!Hecin sustene a lotta di Shanghai contr'à COVID-19.

A sera di u 27 di marzuth, U gruppu di travagliu di prevenzione è cuntrollu di u COVID-19 di Shanghai hà annunziatu chì a cità implementava misure di cuntrollu di risicu è cunducerà screening à grande scala di l'acidu nucleicu, cù u fiume Huangpu cum'è u cunfini.

nutizie 3

In a prima fase, Pudong, Pudong South è e zone adiacenti sò stati chjusi è sottumessi à u screening di l'acidu nucleicu da u 27 di marzu.thà u 1 d'aprilestè sò stati sbloccati à 5 am l'1 d'aprilest.Intantu, e zone chjave in Puxi cuntinuavanu à esse chjuse.

novu 1
novu 2

In a seconda fase, Puxi hè stata chjusa è hà sottumessu à u screening di l'acidu nucleicu da 3 ore di matina u 1 d'aprile.st à 3 am u 5 d'aprileth.

Da 9:30 am u 30 di marzuth, 2022, ci era 270,858 casi cunfirmati di COVID-19 in tuttu u paese, è a situazione per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie hè terribile.U numeru di novi casi cunfirmati ogni ghjornu in Shanghai cuntinueghja à aumentà, cù più di 3,000 infezioni asimptomatiche per trè ghjorni consecutivi.A prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie di Shanghai hè sottu una pressione tremenda.

Scienza populari:

In cunfurmità cù u principiu di "a vita prima, a ghjente prima", Hecin hà mubilizatu rapidamente risorse è urganizatu i so impiegati per sustene Shanghai cù un batch di prevenzione epidemica è materiali di cuntrollu, cuntribuiscenu a so forza à u cuntrollu rapidu di l'epidemie è à grande scala. prova di l'acidu nucleicu.

nutizie
nutizie 5

Tempu di Post: 17-May-2022