page_banner

L'Hecin's Antigen Test Kit hà ottenutu a qualificazione di ammissione di l'autotest UE CE 1434

U 13 d'aprile, u Kit di Test d'Antigene 2019-nCoV (Metudu Coloidal Gold) sviluppatu è pruduttu da Hecin hà ottenutu a qualificazione di ammissione UE CE 1434!Questu significa chì u pruduttu autotestu pò esse vendutu in i paesi di l'UE è i paesi chì ricunnosce a certificazione CE di l'UE.

nutizie_1

A prova di l'antigenu 2019-nCoV hè un mezzu di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie è pò esse aduprata per aiutà à diagnostichi.L'Hecin's 2019-nCoV Antigen Test Kit (Colloidal Gold Method) ùn richiede micca equipaggiu, hè faciule d'utilizà, pò raccoglie campioni di tamponi nasali per sè stessu, è pò ottene risultati di teste in 15 à 20 minuti per un prucessu simplice, chì hè adattatu per l'individui, famiglie è cumunità chì testanu soluzioni per a rilevazione di 2019-nCoV.

I prudutti d'autotest di Hecin's 2019-nCoV Antigen Test Kit (Colloidal Gold Method) anu ottenutu u certificatu d'autotest UE CE 1434, chì dimustra cumplettamente chì a prestazione di i prudutti di teste d'oru colloidali di a cumpagnia hè stata ricunnisciuta in modu autoritariu, arricchendu ancu u scenariu cumpletu. U prugramma di teste COVID-19 di Hecin.In u futuru, Hecin hà da cuntinuà à aderisce à a missione corporativa è a ricerca di "assicurendu a salute respiratoria umana", pruvà u so megliu per risponde à i bisogni di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie 2019-nCoV à tutti i livelli, è cuntribuisce à a lotta. contr'à l'epidemie glubale di 2019-nCoV.

Scienza populari:

Cù l'espansione cuntinuu di u scopu di l'infezzione è l'infezzione più insidiosa è rapida, soprattuttu in i lochi induve u screening rapidu di l'acidu nucleicu à grande scala hè temporaneamente è incondizionatu realizatu per a mancanza di laboratori o equipamentu prufessiunale, a prova di l'antigenu hè indubbiamente diventata una assai impurtante mètudu diagnosticu ausiliari.

nutizie

2019-nCoVa Antigen Test Kit furnitu da Hecin hà e caratteristiche di un rendimentu veloce, faciule d'operare è d'altu costu, chì pò alleviate una seria di prublemi cum'è risorse mediche insufficienti in una certa misura.Adatta per l'autotest in casa, a rilevazione rapida è altri posti per l'usu.


Tempu di Post: 17-May-2022