page_banner

Scuprite l'ultime tendenze cù i dirigenti glubali in 2023 IVD Exhibitions!

Cerchete l'uppurtunità di presentà i vostri ultimi prudutti è tecnulugia à un publicu globale?Circate à spiegà novi mercati è espansione a vostra attività internaziunale?Vulete stà infurmatu nantu à l'ultime tendenze è tecnulugia IVD è rete cù i pari di l'industria, i clienti potenziali è i partenarii?Allora participà à mostre internaziunali di IVD hè a suluzione perfetta per voi.

Exposendu in questi avvenimenti, pudete mostrà i vostri ultimi prudutti è tecnulugia, attruisce i clienti potenziali è i partenarii, è stabilisce relazioni preziose cù l'esperti IVD.Averete l'uppurtunità di spiegà diversi mercati è opportunità di cummerciale in diversi paesi è regioni, è uttene u sustegnu chì avete bisognu per espansione a vostra attività internaziunale.

Ùn mancate micca l'uppurtunità di custruisce relazioni preziose, scopre novi mercati è opportunità di cummerciale, è stà in prima linea di a cumunità IVD.Eccu alcuni di i principali fieri è cunferenze internaziunali per l'industria IVD:

Hospitalar (São Paulo, Brasile, 23-26 di maghju 2023)

Hospitalar hè una mostra internaziunale di assistenza sanitaria chì si ferà in São Paulo, Brasile, da u 23 à u 26 di maghju di u 2023. Questa mostra hè unu di i più grandi avvenimenti sanitari in Sudamerica, induve l'espositori mostraranu l'ultime attrezzature mediche, forniture, tecnulugia, software, servizii di salute, è più.

Scopre l'ultime Tendenze cù i Leader Globali à l'Esposizioni IVD 2023

 

AACC (Anaheim, USA, 25-27 di lugliu, 2023)

AACC, l'Annu Scientific Meeting & Clinical Lab Expo di l'Associazione Americana per a Chimica Clinica, si terrà in Anaheim, California, USA, da u 25 à u 27 di lugliu di u 2023. Questa cunferenza hè unu di i principali avvenimenti in a chimica clinica globale, attrae prufessiunali da u mondu sanu, cumpresi scientisti di laboratori clinichi, medichi, gestori di laboratori, è rapprisentanti di i laboratori clinichi.

Scopre l'ultime tendenze cù i dirigenti glubali in 2023 IVD Exhibitions2

 

Medlab Asia & Asia Health (Bangkok, Tailanda, 16-18 d'Aostu, 2023)

Medlab Asia & Asia Health si terrà in Bangkok, Tailanda, da u 16 à u 18 d'aostu di u 2023. Questa mostra hè unu di i più grandi avvenimenti sanitari in a regione Asia Pacificu, riunendu espositori è visitatori di u mondu sanu, cumprese ospedali, cliniche. , fornitori di assistenza sanitaria, fabricatori di dispositivi medichi, medichi è infermieri, frà altri.

Scopre l'ultime tendenze cù i dirigenti glubali in 2023 IVD Exhibitions3

 

Medica (Düsseldorf, Germania, 13-16 nuvembre 2023)

Medica hè una di e mostre mundiali principali in l'industria medica è si terrà in Düsseldorf, Germania, da u 13 à u 16 di nuvembre di u 2023. A mostra copre tutti l'aspetti di l'industria di a salute in u mondu sanu, cumprese l'imaghjini, a tecnulugia di laboratori, l'equipaggiu di diagnostichi è terapeutichi. , riabilitazione è terapia fisica, forniture mediche è consumabili, salute digitale è salute mobile, frà altri.Inoltre, a mostra offre una seria di seminarii, conferenze è fori per spiegà a direzzione futura di sviluppu è l'ultime tendenze in l'industria di a salute.

Scopre l'ultime tendenze cù i dirigenti glubali in 2023 IVD Exhibitions4

 

Medlab Middle East (Dubai, UAE, 5-8 di ferraghju 2024)

Medlab Middle East hè una di e più grandi mostre di salute in u Mediu Oriente è si terrà in Dubai, UAE, da u 5 à u 8 di ferraghju 2024. A mostra attrae espositori è prufessiunali di più di 40 paesi in u mondu annu ogni annu.A mostra copre parechji campi cum'è laboratori clinichi, equipaghji di diagnostichi, dispusitivi medichi, è più, facendu una piattaforma essenziale per presentà l'ultime tecnulugia è prudutti medichi.

Scopre l'ultime tendenze cù i dirigenti glubali in 2023 IVD Exhibitions5

 

In cunclusioni, a cumunità IVD hà una varietà di fieri è cunferenze internaziunali da sceglie.A participazione à queste mostre furnisce una excelente opportunità per stà infurmatu nantu à l'ultime tendenze è tecnulugia in l'industria IVD.

Scuprite l'ultime tendenze cù i dirigenti glubali in 2023 IVD Exhibitions6


Tempu di Postu: Mar-10-2023