page_banner

Flessibile è gratuitu per i testi PCR misti Trattamentu precisu | Flessibile è gratuitu per i testi PCR misti

1. Infizzioni respiratorii è coinfections cù sintomi simili

Nta l'ultimi anni, e malatie infittivi respiratorii sò un settore populari di ricerca di salute publica.I zitelli, l'anziani, i malnutriti è i malati cronichi sò gruppi suscettibili.Ma e malatie infettive di e vie respiratorie sò una minaccia cumuni per a salute per quasi tutti l'omu.

w1

L'infizzioni di e vie respiratorie sò e malatie causate da i microorganismi chì invadenu è crescenu in e vie respiratorie.Queste infizzioni sò custituiti da infizzioni di e vie respiratorie superiori è infezioni di e vie respiratorie inferiori, utilizendu a laringe cum'è fruntiera.

I patogeni principali chì causanu infizzioni respiratorii sò virus, batteri, fungi è patogeni atipici.I virus includenu principalmente virus influenza, virus parainfluenza, virus respiratorju sinciziale (RSV) è adenovirus (ADV).I batteri cumuni includenu Haemophilus influenza, pneumococcus è staphylococcus.I fungi cumuni includenu Candida albicans è Pneumocystis jiroveci.I patogeni atipici include mycoplasma, chlamydia, etc.

I sintomi clinichi di l'infizzioni di e vie respiratorie sò cumplessi cù manifestazioni cliniche simili.U listessu patogenu pò causà parechji sintomi clinichi, è i stessi sintomi clinichi ponu esse causati da parechji patogeni.Dunque, ùn hè micca pussibule di diagnosticà accuratamente u patogenu infettante da i sintomi clinichi.À u listessu tempu, ci sò ancu cunfezioni chì ponenu più sfide per u diagnosticu clinicu.

2. Tecnulugia di rilevazione PCR

Ci sò parechji metudi per u diagnosticu di i patogeni respiratorii, descritti cum'è quì sottu.

Trà a rilevazione tradiziunale, a radiografia di u pettu è e teste di sangue di rutina sò cun poca sensibilità è specificità per l'infezioni virali batteriche vive.

A cultura isolata hè più specifica, ma cù una bassa rata di deteczione positiva, un longu periodu di rilevazione, difficultà à raccoglie campioni da e vie respiratorie inferiori, alta probabilità di contaminazione, è difficultà à detectà bassi livelli di virali.

A rilevazione di l'anticorpi specifichi di l'immunologia hè influenzata da a cinetica di l'anticorpi, è i patogeni ponu causà sintomi respiratorii solu dopu avè invaditu e cellule di destinazione è proliferanu attivamente.Allora, u patogenu pò esse identificatu da a deteczione di l'antigenu, ma a sensibilità di sta tecnica di deteczione hè bassa.

Cù l'innuvazione cuntinua, a prumuzione è l'applicazione di a tecnulugia di biologia moleculare, a rilevazione di PCR hè diventata sempre più matura.In cunfrontu cù e tecniche tradiziunali di rilevazione, a tecnulugia di teste PCR hè più faciule per detectà i patogeni di e malatie respiratorie.À u listessu tempu, hè assai precisu, risparmiu di tempu, è ponu identificà i microorganismi patogeni di coinfections.

w2

3. Cumminazione libera di i reagenti di test PCR di Hecin

A rilevazione rapida di l'infizzioni di e vie respiratorie hè impurtante per chjarificà i patogeni per prumove un trattamentu miratu è riduce u dannu à i pazienti.

Hecin piglia a missione di prutezzione di a salute respiratoria umana, sempre insiste nantu à u cuncettu di ricerca è innuvazione indipendenti.Hecin cultiva profondamente in u sviluppu di reagenti diagnostichi per e malatie infittivi respiratorii.

I reagenti di test PCR di Hecin sò cumposti da tubi unichi, chì ponu esse cumminati in modu flessibile senza limitazione.Questi reagenti ponu invià a deteczione simultanea di parechji patogeni in una mostra, risolve u prublema di manifestazioni cliniche simili è spessu coinfezioni in u diagnosticu clinicu.

Attualmente, Hecin hà reagenti PCR certificati CE chì ponu esse cumminati liberamente per detectà 11 tipi di patogeni respiratorii:

1)COVID 19

2)IAV

3)IBV

4)ADV

5)RSV

6)PIV1

7)PIV3

8)MP

9)HBoV

10)EV

11)EV71w3

I reagenti di test PCR di Hecin di alta sensibilità è operazione simplice, sò adattati per u diagnosticu rapidu di e malatie causate da patogeni respiratorii, è sò cumpatibili cù a piattaforma PCR fluorescente.

I reagenti di test PCR di Hecin sò fatti in un reattivu in polvere liofilatu, chì hà una forte stabilità è pò esse trasportatu è almacenatu à a temperatura di l'ambienti, eliminendu u prublema di u trasportu è u almacenamentu di a catena di friddu.Diversi articuli di prova sò fatti in culori diffirenti, facendu fàciule per distingue.L'operazione hè simplice è cunvene, è l'operatore ùn hà micca bisognu di operazioni manuali cumplicate di imballaggio.

w4

In l'era post-COVID, a rilevazione di i patogeni respiratorii riceve sempre più attenzione.Hè assai impurtante di furnisce rapidamente risultati di teste patogeni affidabili.Hecin s'impegna à furnisce i prudutti di diagnostichi più precisi, sensibili, convenienti è veloci à i nostri clienti.

 


Tempu di Postu: Feb-17-2023