page_banner

Chì sò i sintomi di Shigella in l'omu?

I Centri di i Stati Uniti per u Controlu è a Prevenzione di e Malatie anu publicatu un avvisu di salute per avvistà u publicu di un aumentu di una bacteria resistente à a droga chjamata Shigella.

l'omu 1

Ci sò trattamenti antimicrobici limitati dispunibili per questi ceppi particulari di Shigella resistenti à a droga è hè ancu facilmente trasmissibile, hà avvistatu u CDC in u cunsigliu di u venneri.Hè ancu capaci di sparghje i geni di resistenza antimicrobiana à altri batteri chì infettate l'intestini.

L'infizzioni di Shigella cunnisciute cum'è shigellosi ponu causà frebba, cramping abdominal, tenesmus è diarrea sanguinosa.

l'omu 2

A bacteria pò esse sparghje per via fecale-orale, cuntattu da persona à persona, è alimenti contaminati è acqua.

Sintomi di Shigellosis o avè cuntrattu Shigella:

  • Frebba
  • Diarrea sanguinosa
  • Severi crampi di stomacu o tenerezza
  • Disidratazione
  • Vomitu

Mentre chì a shigellosi affetta tipicamente i zitelli, u CDC dice chì hà cuminciatu à vede più di l'infezioni resistenti à l'antimicrobiali in a populazione adulta - in particulare in l'omi chì anu sessu cù l'omi, e persone chì anu senza casa, i viaghjatori internaziunali è e persone chì vivenu cù HIV.

"Datu questi prublemi di salute publica potenzialmente serii, u CDC dumanda à i prufessiunali di a salute à esse vigilanti per sospetta è signalà i casi di infezione da XDR Shigella à u so dipartimentu di salute lucale o statale è educà i pazienti è e cumunità in risichi aumentati per a prevenzione è a trasmissione", hà dettu un avvisu.

l'omu 3

U CDC dice chì i pazienti si ricuperanu da a shigellosi senza trattamentu antimicrobicu è pò esse gestitu cù l'idratazione orale, ma per quelli chì sò infettati cù e ceppi resistenti à a droga ùn ci sò cunsiglii per u trattamentu se i sintomi diventanu più severi.

Tra u 2015 è u 2022, un totale di 239 pazienti sò stati diagnosticati cù l'infizzioni.Tuttavia, quasi 90 per centu di sti casi sò stati identificati in l'ultimi dui anni.

Un rapportu recente da e Nazioni Unite hà dettu chì circa 5 milioni di morti in u mondu sò stati assuciati cù a resistenza antimicrobiana in 2019 è chì u toll annuale hè previstu di aumentà à 10 milioni da u 2050 se ùn sò micca fatti passi per piantà a diffusione di a resistenza antimicrobiana.


Tempu di Postu: Mar-03-2023